14/06/2025 07:13:00

Realiza tus gestiones

con el Ayuntamiento de Sant Pere de Riudebitlles

Sin limitación horaria, sin desplazamientos, de forma rápida y segura.

Ajuntament Sant Pere de Riudebitlles > Inicio > Información del Procedimiento

Ajuntament Sant Pere de Riudebitlles



Sol·licitud d'informe previ en matèria d'incendis



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Nivell de Modernització 3. Iniciació electrònica

Información
Descripció És l'informe que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d'incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis. Posteriorment a l'obtenció de l'informe favorable, cal que una entitat col·laboradora de l'Administració faci l'acte de comprovació en matèria d'incendis i n'emeti el certificat. Tot seguit, l'empresa haurà de fer la comunicació prèvia corresponent.
Dirigit a A la persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o al seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.
Descripció Més informació i inici del tràmit

Documentación que se debe presentar
Tipo Presentación
SOL·LICITUD: Sol·licitud del tràmit Obligatorio Ambas

Leyenda
Tipo Obligatorio Obligatorio Opcional Opcional
Presentación Ambas Ambas Presencial Presencial Telemática Telemática
Tramitación telemática
Tramitar