Usuario anónimo
Conectar
20:21:42 Ajuntament Sant Pere de Riudebitlles :: Inicio:: Tramitación :: Información de Procedimiento

Ajuntament Sant Pere de Riudebitlles



Sol·licitud de certificat o justificants d'empadronament i convivència



Nivel de Modernización 1. InformaciónNivel de Modernización 2. Descarga de formulariosNivel de Modernización 3. Iniciación electrónicaNivel de Modernización 4. Tramitación electrónica

Nivel de Modernización 4. Tramitación electrónica

Información
Descripción Mitjançant aquest tràmit la ciutadania pot sol·licitar el certificat o el volant d'empadronament individual o de convivència-col·lectiu on es constata la inscripció en el Padró Municipal d'Habitants de l'ajuntament.

La diferència entre el certificat i el volant és que el primer té un caràcter oficial i el segon es tracta més d'un document de caràcter informatiu.

En aquest tràmit es pot sol·licitar un certificat d'empadronament o un volant d'empadronament:
- Individual (actual),
- Individual (històric),
- Col·lectiu-convivència (actual) o
- Col·lectiu-convivència (històric).

Vigència del certificat/volant Caduca als 3 mesos d'haver-se emès.
Dirigido a Qualsevol persona física.
Plazo de presentación Tot l'any.
Tipo de tramitación Telemàticament o presencialment (es recomana la primera opció).
Tipo de tramitación La sol·licitud entrarà pel registre general de documents de l'Ajuntament de Sant Pere de Riudebitlles, des d'on es derivarà a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) per tal que tramiti la gestió sol·licitada.


Órgano que resuelve Secretaria i alcaldia.
Importe - 1,60¤ per la gestió del Certificat d'empadronament.
- 3,20¤ per la gestió del Certificat d'empadronament (anteriors al 1996).
- Gratuït per la gestió del Volant d'empadronament.

Ordenança Fiscal núm. 16 - Taxa per expedició de documents administratius
Abonament de la taxa Cal abonar la taxa al número de compte: ES04 0081 1606 6000 0102 6508

Notificació de la sol·licitud - Si la sol·licitud es fa de forma presencial, i si el ciutadà/na ho sol·licita, el lliurement es podrà notificar telemàticament.

- Si la sol·licitud es fa de forma telemàtica, se li notificarà a la bústia de notificacions de la persona sol·licitant, situat a la Seu Electrònica de l'ajuntament.
Bústia de Notificacions
Observaciones - Per a cada sol·licitud, només es pot gestionar un únic certificat/volant.

- Els certificats/volants d'empadronament de menors han de ser demanats pels seus pares o representants legals. Cal emplenar l'apartat "DADES DEL MENOR" dins del mateix tràmit tot indicant les dades del menor.

Fecha de actualización 06/11/2023

Documentación a aportar
Tipo Presentación
SOL·LICITUD: Model normalitzat de sol·licitud que s'ha d'omplir mitjançant el botó de "Tramitar" Obligatorio Ambas
JUSTIFICANT: del pagament de l'import de la taxa. Opcional Ambas

Normativa
L 39/2015 Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas. Deroga la Ley 30/1992

Tramitación Presencial
Descargar
Tramitación Telemática
Tramitar
Leyenda
Tipo Obligatorio Obligatorio Opcional Opcional
Presentación Ambas Ambas Presencial Presencial Telemática Telemática