Usuari anònim
Connectar
10/11/2024 19:05:34 Ajuntament Sant Pere de Riudebitlles :: Inici :: Informació del Procediment

Ajuntament Sant Pere de Riudebitlles



Sol·licitud de certificat o justificants d'empadronament i convivència



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Descripció Mitjançant aquest tràmit la ciutadania pot sol·licitar el certificat o el volant d'empadronament individual o de convivència-col·lectiu on es constata la inscripció en el Padró Municipal d'Habitants de l'ajuntament.

La diferència entre el certificat i el volant és que el primer té un caràcter oficial i el segon es tracta més d'un document de caràcter informatiu.

En aquest tràmit es pot sol·licitar un certificat d'empadronament o un volant d'empadronament:
- Individual (actual),
- Individual (històric),
- Col·lectiu-convivència (actual) o
- Col·lectiu-convivència (històric).

Vigència del certificat/volant Caduca als 3 mesos d'haver-se emès.
Dirigit a Qualsevol persona física.
Termini de presentació Tot l'any.
Tipus de tramitació Telemàticament o presencialment (es recomana la primera opció).
Tipus de tramitació La sol·licitud entrarà pel registre general de documents de l'Ajuntament de Sant Pere de Riudebitlles, des d'on es derivarà a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) per tal que tramiti la gestió sol·licitada.


Òrgan que resol Secretaria i alcaldia.
Import - 1,60¤ per la gestió del Certificat d'empadronament.
- 3,20¤ per la gestió del Certificat d'empadronament (anteriors al 1996).
- Gratuït per la gestió del Volant d'empadronament.

Ordenança Fiscal núm. 16 - Taxa per expedició de documents administratius
Abonament de la taxa Cal abonar la taxa al número de compte: ES04 0081 1606 6000 0102 6508

Notificació de la sol·licitud - Si la sol·licitud es fa de forma presencial, i si el ciutadà/na ho sol·licita, el lliurement es podrà notificar telemàticament.

- Si la sol·licitud es fa de forma telemàtica, se li notificarà a la bústia de notificacions de la persona sol·licitant, situat a la Seu Electrònica de l'ajuntament.
Bústia de Notificacions
Observacions - Per a cada sol·licitud, només es pot gestionar un únic certificat/volant.

- Els certificats/volants d'empadronament de menors han de ser demanats pels seus pares o representants legals. Cal emplenar l'apartat "DADES DEL MENOR" dins del mateix tràmit tot indicant les dades del menor.

Data d'actualització 06/11/2023

Documentació que s'ha d'aportar
Tipus Presentació
SOL·LICITUD: Model normalitzat de sol·licitud que s'ha d'omplir mitjançant el botó de "Tramitar" Obligatori Ambdues
JUSTIFICANT: del pagament de l'import de la taxa. Opcional Ambdues

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar