Usuari anònim
Connectar
06/05/2025 05:26:13 Ajuntament Sant Pere de Riudebitlles :: Inici :: Informació del Procediment

Ajuntament Sant Pere de Riudebitlles



Sol·licitud de certificat o volants d'empadronament i convivència



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Descripció Mitjançant aquest tràmit, pots demanar un certificat o volant d'empadronament, que confirma la teva inscripció al Padró Municipal d'Habitants de l'ajuntament.

Un certificat és un document oficial i un volant és un document informatiu.

Es pot sol·licitar un certificat d'empadronament o un volant d'empadronament:
- Individual (actual)
- Individual (històric)
- Col·lectiu (actual)
- Col·lectiu (històric)
Dirigit a Qualsevol persona física.
Observacions - Cada sol·licitud només permet un certificat/volant.

- Els certificats/volants de menors han de ser demanats pels pares o representants legals, indicant les dades del menor.

- Si es sol·licita un certificat i no es presenta el justificant del pagament, la tramitació no seguirà en curs fins que l'interessat no el presenti a l'ajuntament

Accés a Instància genèrica
Vigència del certificat/volant Caduca als 3 mesos d'haver-se emès.
Termini de presentació Tot l'any.
Tipus de tramitació Telemàticament o presencialment (es recomana la primera opció).
Òrgan gestor Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Òrgan que resol Secretaria i alcaldia.
Import - Certificat d'empadronament - 1,60¤.
- Certificat d'empadronament (anteriors al 1996) - 3,20¤.
- Volant d'empadronament - gratuït.

Ordenança Fiscal núm. 16 - Taxa per expedició de documents administratius
Abonament de la taxa ES04 0081 1606 6000 0102 6508
Notificació de la sol·licitud - Si la sol·licitud es fa presencialment, el lliurament es pot notificar telemàticament si el ciutadà ho demana.

- Si la sol·licitud es fa de forma telemàtica, se li notificarà a la Bústia de Notificacions.
Accés a la Bústia
Data d'actualització 01/04/2025

Documentació que s'ha d'aportar
Tipus Presentació
SOL·LICITUD: Model normalitzat de sol·licitud que s'ha d'omplir mitjançant el botó de "Tramitar" Obligatori Telemàtica
JUSTIFICANT: del pagament de l'import de la taxa. Opcional Telemàtica

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar